Hur klarar Ariel de tuffa fläckarna?

Här sitter jag ensam i soffan i ett halv mörkt tv rum. Den enda ljuskällan kommer från tv:n, min enda vän denna fredags kväll. För ikväll är det jag som sitter ensam hemma med tvätt tid till sena kvällen...oj...kanske skulle gå ner till tvättstugan och kolla till hur ariel klarar de tuffa fläckarna. Får vänta till reklamen är slut, man vill ju inte grärna missa någon talang som verkligen har talang. När talangerna har gjort sitt ska jag kolla in de riktiga talangerna. De som tjänar mångmiljonbelopp på sin talang. Tänk om jag hade skådistalang det är en önskan jag har...när ska den slå in? Mitt enda seriösa initiativ till en karriär kom i och med "vart tog bollen vägen" och vilka har sett den?? Inte många tyvärr. Inte ens en liten guldbaggenominering.

Jennie Jennie...imorgon ses vi...äntligen!!!

Min fina vita läckra Gstar jacka har gått sönder...gråter mig till söms ikväll.

KRAM
/David som är så ensam ikväll så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: Emil Adén

Den har inte ens jag fått se, så hur ska då alla andra kunnat se den!? Nu får du allt leta fram filmen så jag får se....nyfiken ju!

Kram

2009-04-17 @ 23:06:08
URL: http://redlime.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0