Allt är klart

Ett blöjbyte avslutade min dag på jobbet idag, hur slutade din?

Väl hemma möts man inte ens av en katt, vad gör dem? Jo de ligger på bordet och sover...när katterna är borta dansar råttorna på bordet...skulle man kunna säga fast tvärt om.

Emil kommer hem vilken minut som helst och jag har hunnit klart med allt. I ugnen står pizzan och gräddas, salladen är klar, disken är diskad OCH inplockad vilket i det här hemmet är överkurs för vi brukar plocka in den när den har fått stå och torka. Men idag tog jag en handduk och torkade den. Visst ser det mycket trevligare ut på diskbänken när den är avtorkad och ingen disk? Det får bli en regelbunden vana från coh med nu.

Får se om man får något städtips idag då det är RENT HUS på tv4.

Imorgon är det valborg och jag slutar tidigt :)

Kram
/David som är så sugen på pizzan i ugnen så mycket så han vet knappt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0