Lyckat föräldrarmöte

Fan vad bra jag och Frida är, min kollega alltså. Idag har vi hållit i föräldrarmöte. Igentligen skulle vi vara alla tre från mitt arbetslag men en var sjuk så det var ja bara för oss att planera om och omfördela alla punkter som skulle tas upp. Men det gick ju jätte bra. Föräldrarna var nöjda och tycker att vi verkar ha mycket roligt på vår avdelning.

Nu är bara problemet hur vi ska mublera om så att det blir så bra som möjligt på vår avdelning. dDet var bra innan men eftersom det skedde en olycka i fredags så måste vi ändra om så att vi undeviker det i fortsätningen. Man får prova sig fram helt enkelt.

Nu sitter jag och tittar på Oskydigt dömd. Den är än så länge inte jätte bra men man får väl ge den en chans. Eller inte. det är ju så många serier i höst så nån kanske man inte hinner se.

Längtar till jag får gå å sova är trött efter en lång dag. Och morgon börjar man tidigt.

God natt
/David som är så nöjd så han vet kanppt

Kommentarer
Postat av: TucciT

vad hände de för olycka? :O

2008-09-26 @ 09:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0