Hungrig...

Jaha då har man jobbar ytterligare en dag denna veckan. Idag har det varit en trevlig dag men det har inte varit någon höjdare till lunch, blomkolssoppa. Jag gillar verkligen inte blomkol. Och jag missade mellanmålet för jag var på nätverksträff. Korv med bröd...typskt. En trevlig och nyttig träff där man pratar och disluterar läroplanen. Ett bra sätt att sätta sig in i den om man inte kan den. Men för oss som har läst den är det nyttigt på det viset att man får diskutera och utbyta kunskaper och ideer av varandra.
Efter jobbet handlade jag lite på Willys sedan bar det hem, åt lite äppelkaka som vi bakade igår...supergod!!!  När Emil kommer hem serveras det Ajvar köttförsbiffar. Ett nytt recept som jag ska prova. Blir de goda så kan säkert receptet läggas ut här.

Här kommer en liten rolig histora som jag fick av min förra kollega från jönköping.

Lilla lisa kommer hem från förskolan och mamma frågar:
Vad gjorde ni i förskolan idag?
Jag lekte med en konsumbanan!
Lekte du med en konsumbanan!!?????? Vad är det för förskola där man
leker med konsumbananer!!!
Mamman hetsar upp sig och blir arg.
Jag måste ringa fröken!
Mamma ringer och fröken svarar.
Vad gör ni egentligen på den där förskolan??!! Lisa säger att hon har
lekt med en konsumbanan!
Nej, nej, hon har lekt med en som är kosovoalban!!!!!

Kram
/David som är så hungrig så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

hahahahahaha den var rolig sitter här o fnissar för mig själv :)

2008-09-11 @ 14:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0