Master Of Television....en besvikelse

Igår var det alltså fest. Eller fest och fest vet jag inte men om man kallar det fest så var det en lugn och sansad fest. Maten blev jätte lyckad och alla älskade vår västerbottenpaj. Ostbrickan var populär och vinet slank ner i alla strupar. Kladdkakan smälte gott i munnen tillsammans med vaniljglassen. Och alla verkade ha trevligt.
Vi spelade vårt nya spel som jag nämde i gårdagens inlägg. "Master of Television" var faktiskt svårare än jag trode. Jag som tittaren hel del på tv kunde inte alls så mycket. Men det beror ju på att många frågor handlade om karkatärers namn i olika serier. Serier som man inte ens har sett. Sedan var det ju ofta att man kunde de andras frågor men inte sin egen. Det var inget spel som man gapskrattde och hade jäätte roligt till under tiden man spelade det, vilket var ett stort minus. ja en besvikelse helt enkelt.
Vi avslutade spelet innan vi ens var klara och tog istället TP. Vilket också ska vara ett svårt spel mendär gick det ju lite bättre. Ok jag vann inte men det hade jag inte räknat med heller, hihi. Men på något sätt är det ju lite roligare för där är man inte så begränsad på ett ämne och det är lite lättare att chansa. jaja trevligt hade vi i alla fall.

idag har ajg och Emil varit ute på stan. Vi har gått en lång sväng och mest bara tittat. Och äntligen så kom vi ihåg att köpa uppladdningsbara batterier till vår telefon. Så nu alla nära och kära kan ni ringa hur mycket ni vill och vi kan prata länge utan att oroa oss för att telefonesamtalet ska avslutas p.g.a vår telefon dör.
Ute skiner solen och man bara njuter. Det är så härligt.

Imorgon börjar en ny jobbvecka men den är lite kortare än vanligt för jag har tagit ledigt på Fredag och slutar tidigt på Torsdag så det känns lite extra skönt. Vi ska nämligen åka ner till Nybro och fira Emil somm fyller år (16 oktober). Undrar vad han får för fina och roliga presnter...hmm...ja jag vet ju vad han ska få av mig ;)

Sedan ringde karin och bjöd oss på 40 års kalas. Lasse fyller nämligen år. Det ska bli trevligt och som det ser ut nu så kan både jag och Emil komma den aktuella helgen.

Ha en härlig Söndag
Kram
/David som längtar till helgen så mycket så han vet knappt för då får jag träffa Therese mfl :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Roligt att ni också kan komma på Lasses fest! Och förhoppningsvis ses vi helgen innan också när Henrik och jag ska ha ett par semesterdagar i storstaden!

2008-10-12 @ 20:13:38
Postat av: TucciT

Aaa då får du träffa mig :) Ojag längtar så jädrns mkt.. haha.. de ska bli super skoj :) weeieiei...



Bara tr dagar kvar nu ;)

KRaams



ps. vad önskar du dig i julklapp? :P

2008-10-13 @ 14:09:34
Postat av: Jennie

Ville bara säga att jag saknar dig!



Kram Jennie



ps. Om ni ska gå på bio se inte Righteous Kill, den var sjukt seg. Känns som De Niro har gjort sitt... tyvärr!

2008-10-13 @ 15:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0