Snart börjar festen...

men jag har redan tjuvstartat :) I sterion spelas party musik och Emil har blandat en drink som jag gladerligen häller i mig. Nu är det bara sällskapet som fattas, de kommer om en timme. Maten är förberedd, Västerbottenpajen står klar för att sättas in i ugnen, salladen står och drar till sig och vinet ligger på kylning, så nu kan festen börja. Men tyvärr kunde inte hedersgästen, som denna kvällen skulle varit Anneli, inte komma p.g.a hon och hennes familj var krasslig. Men både Stefan och Sven kommer som tur är och de har kladdkaka till efterätt...mmm.
För tillfället känner jag att det ska bli jätte trevligt att få festa lite med trevligt sällskap. Dagens inköp för kvällen blev ett sällskapsspel. " Master Of Television" heter det och är ett frågespel för alla som älskar Tv. Det kommer vi förhoppningsvis att testa ikväll. Utvärdering om spelet får väl komma i ett senare inlägg.

En trevlig kväll alla bloggläsare där ute.
Kram
/David som kommer att vinna spelet så lätt så han vet kanppt ;)


Kommentarer
Postat av: TucciT

oh de lät juh ritkigt trevligt.. hoppas ni fick en trevlig kväll :) KRaaam

2008-10-12 @ 09:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0