Inget vatten...suck

Jaha...typiskt...vi har inget vatten. Kan det bli jobbigare? Nej, inte för tillfället men som tur är så duschade jag idag på mogonen. De ska tydligen ha ställt fram en stor vattentank någonstans i närheten så vå får väl helt enkelt ta oss dit med några plastflaskor så vi har till imorgon. Om detta blir långvarig så får jag väl duscha på jobbet men än så länge hoppas jag inte att jag måste vara utan vatten länge till.

Jaja det var bara ett litet extra inlägg denna Tisdagkväll.
Kram
/Davis dom saknar vatten så mycket så jag vet kanppt

Kommentarer
Postat av: TucciT

inte kul o vara utran vatten... de e en sån sak som man e så van vid o alltid ha.. o man använder de mer än man tror

2008-10-07 @ 21:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0