FN-firande

Trevligt med lite kommentarer på "Shit" inlägget. Nej svärord tycker jag fortfarande inte att det är. Sedan kan jag hålla med om att det kanske inte är ett ord man ska använda bland barn.

haha...det sades precis Skitbra på TV :))

Men om man nu ordet shit helt oväntat slinker ur en så ska man väl inte behöva höra att man svär?? För sådan är i alla fall jag att det kan slinka ur en utan att man tänker på det. Det är lika dant om man kanske slår i stortån i tröskeln hur lätt är det inte att man råkar säga något dumt då? Alla är vi mänskliga.

Ikväll har det varit FN-firande men barn och föräldrar på jobbet. Det var mycket trevligt. Alla familjer hade med sig var sin maträtt som skulle kunna förknippas med ett annat land. Det bjöds på pizza, pasta, brieost, majspaj, köttbullar mm och en himmelskt god kaka som jag bad att få receptet på. Det var full fart på barnen men denna stund slapp i alla fall jag att ta hand om de skrikande och springande barnen för ansvaret hade föräldrarna.

Kram
/David som har haft en sån trevlig kväll så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

haha javisst e jag fölr rolig ler :)



jhaha nje dom kanske inte e bättre än andra män, men för de mesta ser en homosexuell kille om de tex behövs plockas undan nån stans lr liknande.. vissa ser ju inte alls sånt.. bläää.. haha jao alla e vi duktiga på olika saker o tur e väl de ;)

mjo allt e la kanske ett intresse i slutänden ändå.. men även om man inte tycker de e kul så får man faktiskt hjälpa till ju.. tycker jag.. haha nja strejka funka nog inte.. för NÅN fattar inte ändå att man gör de.. haha..

2008-10-23 @ 19:12:13
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

joda vci har de trevligt hihi.. de e som vanligt här.. ler.. :) vi ska snart äta god kasslergratäng oris.. mumma :D



haha ne men de lät så himla äckligt i din bloigg.. hihi.. joda de e kul att vissa gillar den.. o visst kanske blir godare om man mixar eller river skalen jätte litet.. men jag e ju sån som vill ha lite tuggmotstånd :)



kram

2008-10-23 @ 19:14:07
Postat av: Linda J

Provsmakar gärna den himmelskt goda kakan vid lämpligt tillfälle!

2008-10-23 @ 20:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0