FAN VAD ÄCKLIGT

Utan att ljuga kan jag nog säga att den osten jag skulle äta idag är det äckligaste jag har ätit någonsin. Och jag som älskar ost. Idag på morgonen tog min ost slut så jag hade tänk att köpa en ny efter jobbet men det glömde jag tyvärr. Emil har en egen ost för han vill ha 10% ost vilket jag bara vägrar att köpa, istället har vi två ostar. När jag stog där med kyldörren öppeb och upptäckte att min ost var slut så tänkte jag att jag får väl ta emils ost. Jag tog ut dem, öppnade påsen och såg hur den låg där och började svettas. Skar två skivor och lade på mackan. Fick ett infall att jag skulle smaka en bit på den. Vilken tur i oturen att jag gjorde det. FY FAN vad vidrigt jag fick springa till slasken, där Emil stod och diskade, och spottade ut osten. Det var faktiskt så äckligt så jag vet knappt. Vet inte hur jag ska förklara hur det smakade. Det var som små stenar i osten, hård och konstgjord. den osten ska jag aldrig med köpa. Emil tycker inte heller att den är god men att den var så äcklig trodde jag inte att den var.

Ok det var ett litet extra inlägg för kvällen.

Kan ju göra er oroliga läsare att jag istället tog makrill på min macka....mmmm så gott.

/David som tycker att osten var så vidrig så han vet kanppt


Kommentarer
Postat av: TucciT

hahahahaha de lät inte gott.. hihi.. du e ju flr go.. men makrill e sjukt gott :D

2008-10-14 @ 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0