Arkiv X

Så äntligen har jag tillgång till alla säsonger av serien som fängslade mig totalt under 90-2000 talet. Självklart är det kultserien Arkiv X jag snackar om. Jag måste nog säga att det är den bästa serien som har gjorts. Den är grymt spännande, snyggt producerad, har fantastisk musik som är skriven av Mark Snow. Underbara skådespelare som gestaltar sina karaktärer perfekt. I love Gillian Andersson som Dana Scully!!!!! Hon är grym och växer in i sin roll fär varje gång man ser henne.

I eftermiddag har jag och Emil sett det allra första avsnittet av denna underbara serie. Det sändes första gångn typ 1992 och det märks men det är fortfarande lika bra. Lika kul all se Mulder och Scully så unga igen.

Så till er som inte ännu har upptäckt denna härliga serie måste genast se till att få tag på den och kolla in den.

/David som älskar Arkiv X så mycket så han vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0