80-tals fest

God kväll!
Är mitt uppe i tvättandet, hann inte färdigt med allt igår så då forsatte jag idag :) men snart är det som tur är klart. Ska väl ta och gå ner snart igen och titta efter hur det går. Har även hunnit förbereda några varma mackor med kassler till ikväll. Är bara att sätta in de i ugnen när Emil är hemma. Ska bli gott.

Annars är allt bara bra fast jag är lite snuvig men inte så farligt. Och äntligen efter lite tjat från systrar så har jag tagit mig i kragen och ringt vårdcentralen. Så nu har jag en tid där om två veckor. Trodde ju att jag skulle få komma tidigare men det verkade vara ont om tider. Ska äntligen bli undersökt och få reda på vad det är som gör att jag blir så tjock i halsen hela tiden. Orkar inte längre hålla på att spotta upp en mssa tjockt äckligt släm. Det rossar ju till och med i halsen i mellan åt.

På fredag är det fest med jobbet, 80-tals fest rättare sagt. Det ska bli kul. Umgås utanför jobbet med. Men vad ska man ha på sig? Jag vet i alla fall att jag ska ha mina oranga byxor men vad ska man ha till?? En stjorta men hur ska den vara? Är det någon som vet så får ni gärna kommentera det! Tar gärna emot förslag. Man ska även ha med sig ett förkläde som ska användas under denna kväll, men till vad vet vi inte, det ska bli spännade. Kanske får vi vara med och laga mat tillsammans med Jesper i köket. Få lite experttips :) eller så är det någon dum lek...

Nu ska jag ställa in mackorna i ugnen för snart kommer Emil.

Kram
/David som undrar så mycket så han vet knappt vad han ska ha på sig på 80-tals festen.

Kommentarer
Postat av: Linda J

Mintgrön eller aprikosfärgad skjorta! Färgglada slingor i håret kanske. Jeansen instoppade i tubsockor!



Bra att du fixat tid till läkaren!

Kram Linda

2008-11-05 @ 19:35:30
Postat av: karin

ja, och instoppad måste den vara....och lite härligt pösig...nice. och du , glöm inte att skaffa en magväska...en magbag.

god luck!

.../karin sister of henrik.

2008-11-06 @ 08:27:31
Postat av: TucciT

hahahaha de låter som ni ska ha roligt.. ler.. .) ha de så skoj..

2008-11-06 @ 10:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0