Konsten att fira midsommar...

Då var det midsommarafton då. För många innebär det fest fest och åter fest. Det är för många ganska viktigt och då särskilt de yngre att det ska vara en massa alkohål på bordet. Man ska supa sig dyngrak så man inte kommer ihåg vad som har hänt under kvällen. man ska supa så man inte kan stå på benen. Och hur roligt är det? Nej inte så värst enligt mig. Hur roligt är det å vakna upp dagen efter och må skitdåligt på grund av att man drack för mycket dagen innan? Men det är ju inte mitt problem hur andra gör.
Klart att jag kan dricka ibland men jag gör det med måtta. Klart jag kan tycka att det kan vara kul att bli full någon gång då och då men jag brukar alltid kunna håll mig på rätt sida av gränsen för att inte bli för full. Klart man har gjort några snedsteg men det är verkligen inte många. Sedan har jag turen att aldrig bli bakfull på det sättet att jag inte kommer ihåg vad som har hänt dagen innan. Vad det beror på vet jag inte men jag är glad att det är som det är.

Årets midsommarafton kommer att gå i skrattets och glädjens tecken tillsammans med vänner och Emils familj. Det kommer att bli grillning och spelkväll vilket känns alldeles perfekt för en lyckad midsommar. Alkohål kommer att finnas men jag kommer att ta det lugnt. Jag siktar in mig på att vinna alla spel och tävlingar ;)

GLAD MIDSOMMAR ALLA GLADA!
Ta det lugnt ikväll....

/David som ser fram emot kvällen så mycket så jag vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

haha du eför go.. näe varför supa som fan för liksom... vi ska ta de lugnt.. :) hoppas de blir en rolig kväll trötts alla mina tårar :O e helt slut... kram

2008-06-20 @ 14:36:07
URL: http://tuccit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0