Orkar inte...ser framåt

Usch nu är jag bara så trött på allt folk, vill bara åka hem, ta det lite lungt för att sedan krypa ner i sängen och sova. Men nejdå då ska det komma ytterligare människor som man måste träffa. Vara sovial mot men nej jag orkar inte. Hälsade och satte mig här medan de pratar. Det blir bäst så. Dagen som redan har varit full och besök har det redan varit. De gick nyss men då kommer det någon annan. Ja det är väl så det är här och bara att vänja sig när det gäller familjen Aden.

Imorgon bär det av till Jönköping och jag längtar så fruktansvärt mycket. Ska bli så underbart roligt och härligt att träffa systrarna, föräldrarna och morföräldrarna igen. känner att jag behöver det. Tempot där är helt annat. Lungare och inte alls samma tidsoptimism som finns här.
Här är allt hektiskt allt ska ske nu eller så drar tiden bara iväg och man undrar vart dagen har tagit vägen. Jaja...

Nu är jag bara negativ men det är så det känns för tillfället och då skriver jag det.

KRAM
/David som bara känner sig negativ men ser fram emot morgondagen så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

oki förstår lite varför emil blev sur.. men men.. imon slipper du oss.. hihi kraam

2008-07-01 @ 01:10:25
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: david

Slipper er vill jag inte...men det var så jag kännde prcis då. känner mig du men jaja jag vet inte...

2008-07-01 @ 17:52:39
URL: http://lilldavid.blogg.se/
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Javisst e vi snygga :) haha...

aaa vi får ta mer kort nån annan gång.. sj'älvklart..

när jag kommer til lstlhm ska vi ta mass akort på allt vi gör :D hehe



Kram.. en tgherese som e förbannad just nu :@ men inte på dej :D

2008-07-01 @ 19:04:08
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Heej..

Vil lbörja med o säga att de e FEGT o inte våga skriva vem de e som kommenterar utan att man msåte skriva de som annonym:P hahaha asg



TAck hihi aa de e skoj o fått många fina kommentarer på korten.. de behöver jag :)

Tack så mkt. du e också fin på dom ju :)

Haha de får tiden utvisa vem de är du ;) haha.. hans o min hemlighet än så länge ;) men du vet vem de är så mkt kan jag säga.. haha

näe jag vet jag borde inte åka till R.. mene aa.. tycker bara allt e så jävla sjukt.. men men..

haha aaa vi ska kolla killar i sthlm :D du får hjälpa mig o ragga lite haha.. men dom får inte vara gay ;)Jao vi har ju rätt bra smak du o jag.. iaf har du de ibland.. hahaha finns ju undantag dock ;)..



Ha de bäst du med.. Kramis.. Saknar er redan :( Gått på stan allades ensam idag o shoppat :) Kram

2008-07-02 @ 20:34:35
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Aw.. visst är de :) Fast om jag egentligen är så himla glad vet jag inte men jag frösöker.. inatt var de jobbigt.. men nu e starka Tess tillbaka..

Aaa de e skoj o shoppa.. synd bara man inte har mer pengar hihi.. men i Sthlm sen då ska jag bara slöööösa :D weeii.. jag längtar så de gör ont.. vill att ni ska bo nämre.. mkt nämre.. mår reda dåligt för hur jag ska ha råd o hälsa på er mer än en gång om året med dom priserna som är :/ Aja de fixar sig kanske på nåt sätt..

Jaa jag ska bli ännu starkare.. Får ju massa snälla kommentarer till mig på msn o sms nu varje dag;) haha de du :P

Kram på dej .. hälsa brossan.. jag saknar o älskar er

2008-07-04 @ 11:20:25
URL: http://tuccit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0