De bästa föräldrar man kan ha!

Vaknade, drog upp persiennen och det är alldeles vitt ute, kan det bli bättre. Man ska tydligen vara i Nybro för att få snö under julen (nu vet jag ju inte om det är snö i Huskvarna i och för sig). Så i år får jag alltså fira min tredje julafton och denna dag med snö på marken och på träden...jaaaa.

Som sagt så ska jag fira jul tilllsammans med Emils familj idag, hemma hos therese vilket ska bli väldrigt trevligt. Alla verkar vara jätte nyfikna på alla paket så det kommer bli en intressant julklappsöppning.

Igår kom jag då till Örsjö där Emils föräldrar bor. Alltid lika välkommen när man kommer hit. Skönt! Anneli verkade bli jätte glad för NIKKEN sakerna som förhoppningsvis kan hjäpa för värk lite här och där. Hennes halsband satte hon på sig direkt, får se om det hjälper men det lär vi ju inte få vet än på länge. Jag hoppas verkligen att det gör det, det skulle vara så roligt.

Det är min pappa som har skickart med sig dessa saker. Guldhalsband, skosulor och en sittdyna. Allt innehåller magneter som på något sätt ska hjälpa.

Jag har nog världens bästa färldrar. De är de snällaste och vänligaste och jag är så tacksam. Nu när man inte bor i närheten längre så märker man ännu mer hur måna de är om en och dem omkring mig. Inga problem att ta med katterna så att de får bo i källaren, pappa bakar pate som jag kan ta med mig till familjen Aden och utan att ens ha pratat om det  så kommer pappa och undrar om jag vill ta med mig dessa NIKKEN sakerna till Anneli, Therese och Anders.
Och mamma som alltd har det så underbart mysigt hemma, välkomnande och bjuder på så mycket gott. Fixar mat till mig innan jag ska åka vidare till Nybro. Ni gör så mycket bra för mig så det går inte skriva allt här....
Tack!!!!!! Jag är så evigt tacksam och att ni har tagit till er Emil på det sätt som ni faktsik har gjort det värmer i mitt hjärta och även tänker på hans familj.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen så jag hinner bli klar innan det bär hem till Therese.
kram
/David som älskar sina föräldrar så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

aw... så sött skrivet om din familj :) tack så mkt till din pappa för halbandet :) hoppas på de bästa nu :D ler.. jaa jag var så nyfiken på kalpparna o fic ju många finnna klappar.. TACK TACK.. Kram

2008-12-27 @ 19:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0