Helgen i kort...

Nu är det bara lite drygt en vecka kvar till julafton vilket både känns underbart för så får jag äntligen komma hem till familjen. Som jag saknar så oerhört mycket. Det ska bli så mysigt så. Samtidigt kan jag inte fatta att det redan är jul och snart ett nytt år. Tiden går så fort så mna blir nästan mörkrädd.

I helgen har det blivit mycket shopping och en del julklappar. Så nu är man nästan klar har väl två kvar bara. Jag har införskaffat mig en ny snygg kavaj som sitter som en smäck. Jag är så nöjd över den så den får jag väl inviga i jul eller nyår. Har även hittat ett par svarta snyggskor, Har bara ett par bruna sedan innan och det passar inte till allt tyvärr.
I lördags var vi hemma hos Per och Anders som bjöd på paj. Efteråt gick vi på bio och såg på The Day Ehe Earth Stod Still. En hyffsat bra film men det var inte den bästa man har sett men vi ville se den så därför valde vi att se den. Sedan var det extra kul att dem ville följa med. Att träffa Per och ANders är alltid lika trevligt.

Nu har vi nyss tittat klart på Barnhemmet. En i mina ögon mycket bra film. Som har den där krypande spänningen som är så där härlig. Inget direkt äckligt utan bara ryslig. Jag har länge velat se den och nu har vi gjort det. Den kan jag rekomendera till er som gillar sådana filmer. Lite i samma anda och stil med The Others med Nicole Kidman.

Nu ska vi snart äta lite här.
Ha det gott där ute och njut av julstämningen.

Kram
/David som är så nöjd med sitt kavajköp så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tejna.. yepp här står jag o smular vettu ;) haha.. du e ju för rolig du.. du får inteflirta sådär me mej ;) Blir ju generad här.. asg..



Tack så jätte mkt David.. kul o höra haha :)



Miss ya..



Ses snart.. då blir de modellerna igen ;)

Kram KRam

2008-12-15 @ 08:57:45
Postat av: TucciT

Har länge velat se den filmen.. barnhemmet.. Erik o jagh skulle se den har vi sagt flera gånger.. men ninte blivit av.. som så mkt annat :O .. jao du vet.. hmm.. men nu e de slut.. blä så får la hitta nån annan o se den me då? :O Krams

2008-12-18 @ 09:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0