Ok bara lite om Idolfinalen...

Då var det redan idolfinal där Alice och Kevin tävlar mot varandra för den åtråvärda segern. Men egenligen spelar det väl ingen roll vem som vinner för båda kommer i vilket fall att synas på ett eller annat sätt i alla fall. Säkert kommer även den som bli tvåa att få spela in en skiva vilket känns rättvist. Min röst har länge legat på Kevin för det är han har som hållit högst nivå under hela tävlingen. MEN idag känns det ändå som att Alice är den rätta vinnaren. Hon har varit den som har varit starkast under kvällen med tre kanon framträdanden. Finallåten gjorde hon överlägset bäst. Så min röst hamnar ikväll på Alice.

Nu återstår en knapp timme innan det är avgjort....spännande.

Kram
/David som hejar på Alice så mycket så han vet kanppt

Kommentarer
Postat av: linda J

Vem vann??

2008-12-13 @ 07:45:24
Postat av: Anneli

Jag håller med att min röst länge har legat på Kevin, för han har varit bra alla gånger. Men igår kunde jag inte avgöra vem som var bäst. Men jag höll ändå på Kevin, eftersom han som sagt varit bäst programtiden igenom.

2008-12-13 @ 08:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0