Nostalgitrip

Tänkte att detta inlägg skulle inehålla lite bilder från mitt liv. Vad jag har gjort, nära och kära. 


 
PRIDE 2008 i Stockholm. Under paraden kom denna skrikande vakt och sa att man skulle stå utanför avspärningarna. Hon var bara för rolig och jag skarattade så jag fick ont i magen när hon kom spatserande på gatan där vi stog och väntade.


   
Montenegro! Jag tillsammans med några klasskamrater från fritidspedagogsutbildningen fick förmån att åka till Montenegro. En fantastisk upplevelse. Nästan som semester eftersom det var sommar.


   Teaterföreställning "Bollen som försvann" som blev vår slutproduktion när jag läste Drama på hörgskolan. Min skådespelar karriär i bilder. Om jag var bra eller ej kan inte jag avgöra utan det kan ju någon som såg föreställningen säga. Men så roligt som jag hade då! Så roligt så jag kan sakna det ibland. Min kära vän Anneli var min närmaste person under denna resan. Tack för att du är en sådan härlig och rolig person som jag älskar oerhört mycket. Du är en pärla. Skiträdda för spöket blev vi också. 


 Jennie min älskade jennie. Som jag träffade under en VFU period under högskoletiden. Det sade klick på en gång och sedan dess har vi hållit kontakten. Kommer aldrig att glömma alla våra roliga och galna  tillfällen tillsammans. ET...rosta bröd på bion...platt mage till nyår... hihi.

 Mina älsklingar! Tack för att ni finns och har sådana fantastiska föräldrar. Jag saknar er varje dag.

KRAM
/David som kan sakna vissa saker så mycket så jag vet kanppt

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ohh jag kan också längta tillbaka till Högskolan väldigt mycket ibland. Vi hade så himla kul! Synd bara att jag inte lärde känna dig tidigare, så vi hade hunnit ha ännu mer kul :-(

Jag saknar dig så otroligt mycket älskade vän! Vi får se till att ses snart! Jag är ju så nyfiken på hur du har det uppe i storstan :-p

Skulle vara kul att få filmen från teatern någon gång.... Tusen kramar

2008-12-10 @ 07:54:20
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

hihi japp de msåte vi verkligen göra :D ler.. haha japp visst ler.. jag övar på mina poser ;).-.



aa de e gottit värre ler.. tack så mkt. hihi.. jag blev nöjd.. men färgar de nu o de blev inte alls bra.. så hgåller på o göra om de nu.. så nu blir de nog mlrkt igen :( föröskte öra blont me en färg som jgått skit bra förrut.. men nu blev de bara orange.. fast att jag hade blont under. as skumt..



Ses snart.. saknar dig..

kram

2008-12-10 @ 19:31:03
Postat av: Karin

David! Å har saknat dej extra mycket de senaste dagarna! Underbart för dej me fast jobb JÄTTE grattis !!!

Kramisar till dej från mej å så några till Emil oxå

2008-12-10 @ 23:05:19
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-10 @ 23:08:09
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Kock-Jesper

Bara så du vet - du har fått en bloggutmärkelse idag, på min blogg. http://krubb.blogspot.com

2008-12-11 @ 09:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0