Julmat är bra livsstils mat

Nu har man levt efter den nya livsstilen under två dagar och jag gillar det. Det går bra och det är gott. Idag fick vi julmat till lunch på jobbet, och vilken passande mat till denna livsstil det är...skinka, ägg, lax, sill, korv mm jag blev jätte mätt. Värre blir det imorgon då det ryktas om att det kommer att serveras Risgrynsgröt dels får jag inte äta det dels tycker jag inte om det. Så jag får väl ta med lite egen fet mat.

Ska bli intressant hur det har gått efter en vecka om man märker av det eller inte.

Nu har jag bara två arbetsdagar kvar till jag har julledigt. Är ledig ända till den 7 januari...två veckor :)
Då ska jag åka ner till Huskvarna och fira jul. Träffa vänner mm. Sedan bär det vidare till Nybro då det ska firas lite med Emils familj. Nyår ska vi tillbaka till min hemort för vi är hembjudna till en väldigt god vän, vilket ska bli jätte trevligt. Sedan bär det av hem igen och några dagar här.

Ha det gott alla läsare
Kram
/David som älskar julmat så mycket så han vet kanppt

Kommentarer
Postat av: TucciT

oh vad kul ler.. jag längtar såååå tills de blir vår tur o få ha dig här :) hihiih.. ta nu med dig snygga kläder så vi kan modella ;) haha.. ler.. jag vet redan vad jag ska ha på mig ;) hihi... ohh julgrt e ju svin gott.. vi gjorde de idag hos mamma o pappa :D mumms

2008-12-19 @ 00:06:38
Postat av: Jennie

Lycka till! Jag ska försöka laga mat som ni får äta till nyår :) Längtar efter dig! Puss

2008-12-19 @ 18:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0