Dan före dopparedan

Då var det tisdagen den 23 December idag då och dan före dopparedan. Jag är lidig och tar det bara lugnt här hemma. I hallen står det en massa saker som som ska packas ut i bilen så småning om men det har jag gott om tid med lite senare. Det bär inte av förren lite efter fyra. Men jag har inte packat klart allt än men det är mest lite kläder och toasaker. Katterna sover vilket är bra för att åka bil ät inte deras favoritsysselsättning precis.

Idag ringde jag lönekontoret för på min lönespecifikation verkade lite konstig. Fick inte alls mycket pengar vilket jag tycker var konstigt. Svaret jag fick därifrån var att min anställning sträckte sig till den 19 December så det var ju inget fel på den. Väldigt konstigt det där. Jag som skrev på anställningsavtal i fredags. Så inte ska jag väl behöva vara "arbetslös" dessa dagar under julen bara för det. NEj jag måste ringa min chef å kolla med henne men det känns inte riktigt roligt att göra det idag dagen innan Julafton men det msåte ju göras. Hoppas det ordnar sig...

ha en underbar dag alla läsare där ute
Kram
/David som är så glad så han vet knappt för imorgon är det julafton

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

heej



jo de e skönt att vara hemma.. men hade varit skönare o komma hem o må bra o orka göra saker ju :O Mjo de kan ju vara blindtarmen men dom gör inget eftersom mina prove inte visar på nåt sånt.. blä.. haha nee vet man inte behöver den :P J

Krsm

2008-12-23 @ 10:21:51
Postat av: TucciT

jag e också glad fr imon e de jul :D ler.. o då kommer nin älsklings bror.. o sne kommer min älsklings David bara nån dag efter :D weeii sååå jag längtar :D de sa bli så mys me jul.. önskar bara att jag hade varit helt frisk me. hmm.. inte brade där me pengarna.. kram

2008-12-23 @ 10:23:59
Postat av: Kökschefen...

God Jul, mannen. Hoppas att din jul blir precis sådär fin och sådär nästan Disney-lycklig, som man bara vill... Ha det riktigt bra, vila mycket, ät mycket (god och fet?) mat och Ta riktigt väl hand om dig och de dina.



Många god julhälsningar.



/Kocken.

2008-12-23 @ 12:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0