Syskonkärlek

Eftersom syrran tjatar så på mig att jag måste uppdatera min blogg så får jag väl ta att göra det nu då. Stackars Linda som har varit sjuk och hemma några dagar har flera gånger om dagen kollat om jag har skrivit något nytt här. Men hon blev lika besviken varje gång. Nu vet jag i alla fall att att jag en trogen läsare och det är inte vem som helst, det är min älskade syster!!!

Om jag skulle ta och tillägna detta blogginlägg till min syster Linda.
Du är min storasyster som stöttar mig genom allt. Du finns alltid där när man behöver prata med någon när man har det lite svårt eller bara behöver prata av sig. Det som är starkast för mig är att du var så positiv och stöttande när jag kom ut ur garderoben och fortfarande är. Jag tror att du var den som fick veta det först. Jag kunde prata med dig och du var försående. Du avvisade mig inte och det är jag otroligt tacksam för. Inte för att jag trode att någon av er skulle göra det men man vet ju aldrig. Du och Karin förljde med mig hem till mamma och pappa den kvällen då jag berättade för dem. Även när mamma reagerade som hon gjorde så fanns ni där. Jag är så evigt tacksam att jag har dig. Att ni tcker om Emil och tar till er honom som en i familjen när vi ses. Emil tycker jätte bra om dig, det vill jag att du ska veta. TACK!

Jag hoppas att Linda, Karin och jag alltid kommer att hålla ihop och kunna prata med varandra även när vi blir äldre, gamla och gaggiga. Vi är syskonskaran ed syskonkärlek.

Bilden är tagen i Hammarbysjöstad när mina kära systrar Linda och Karin och min systerdotter Alva hjälpte mig och Emil att flytta in mina saker i vår nya lägenhet,


Mpnga kramar
/David som älskar sin syster så mycket så han vet kanppt

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken ära! Ett helt inlägg bara till mig! Dagens absoluta höjdpunkt! Vilken fin bild. Men inte är vi väl speciellt syskonlika???

Linda loves you too

2008-08-07 @ 21:14:32
Postat av: TucciT

aw så gulligt... man ska älska sna syskon precis som du gör... och precis som jasg älskar min bror.. din pojkvänn :) kraam

2008-08-07 @ 21:30:18
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Jaa de var sydn jag inte kunde hänga med på schlagerkvällen.. jag som hade sett fram emot de så mkt.. men men.. jo precis jag fick ju vara nmed ERIK :D han gör mig lycklig :) hihi.. Kram

2008-08-08 @ 09:40:42
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Jaa klart de blev många bilder.. hihi.. vill ju alla ska få se hur super skoj vi haft de :)

Aaa klart vi ska göra om det.. hihi..

aaa jag kommer innan dess.. även om jag får lr inte :P haha

Kram

2008-08-08 @ 09:42:48
URL: http://tuccit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0