Så söta...

Då var det redan Söndag och man ska snart åka hem igen. Att helgen alltid ska gå så fort men det är väl så när man har trevligt. Synd bara att resan tar flera timmar, vilket betyder att man måste åka ganska tidigt för att vara hemma i hyfsad tid. Men än ska vi intye åka hem, det blir någon gång vid fyra tiden.

Jag och Emil har tillbringat helgen i Örsjö hos emils föräldrar. Det har vart mycket trevligt och vädret har varit på topp. Vi kom hit i fredags kväll efter en lång åktur på de mest konstiga vägar eftersom GPS´n visade helkonstigt, men fram kom vi. Lördagen tillbringade vi i Kosta och storshopping.  Lunch blev det på hotellet där det serverades grillbuffe...gott. Där mötte vi upp Therese och hennes nya kille Erik.  De är så söta tillsammans och äntligen fick vi träffa dom igen. På kvällen tittade vi på filmen Masjävlar tillsammans och det belv en hel massa skratt.

Runt mig springer det för tillfället fyra helt underbara små kattungar, så söta så man bara vill ta med en hem ;) Nu tror jag att syrran blir lite avundsjuk. Det har även försvunnit tre större katter. Tyvärr var de tvugna att avlivas pga olika anledingar. Men det märks att de är borta. Det är tomt, mindre hår och knappt några katter på bordet. Både skönt men lite vemodigt. 

Kram
/David som trivs i Örsjö så bra så han vet knappt....och vill ta med en kattunge med hem så mycket så jag vet knappt men ändå inte... 


Kommentarer
Postat av: Linda

Visst blir jag avundsjuk!! Letar varje dag på Blocket efter en lämplig kompis till Strindberg. Har inte hittat den rätta än.

2008-08-31 @ 16:18:18
Postat av: Karin

Å så jag då som aldrig växer upp , drömmer fortfarande om en egen häst ...Borde kanske minska drömmen ett gäng centimetrar å gå me i katt klubben, fast å andra sidan så e ju Kerstin å Tini , när jag borstar dem blir de typ lite mys

2008-08-31 @ 22:13:28
Postat av: TucciT

aw.. hihi.. vist e vi söta :) o kattungarna dom e söta dom också ;) ler .. nu e vi hos mamma o pappa o Erik har jobbat som barea den i trädgården ;) haha.. ler.. hoppas ni har de bra.. de va rkul att ni var här :D

2008-09-02 @ 18:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0