Fam. Gson på besök

Igår kom syster Krain med familj på en snabbvesit. Det var otroligt trevligt att se dom alla igen. Lägenheten fylldes med liv, lek, bus, glädje och skratt. Varken Lasse, Ida eller Oskar hade varit på besök innan så för dom var det spännade att se hu vi bor nu. Karin och Alva var med när jag flyttade upp men de hade inte sett de nya taperna eller möblerna så för dom var det lika spännade. De tyckte att det var jättefint. Oskar sa "Så det är ett sådant här kök du har" han är för härlig.
För barnen var Irma och Wera mest intressant och roligast. De lekte och kelade med den mest hela tiden. Jag tror ärligt talat att Irma och Wera bara tyckar att det är så lugnt och skönt nu när barnen har åkte vidare på sin lilla helgtripp. För våra katter är inte vana vid sådant våldsamt liv och stoj.
Under kvällen åt vi en jättegod lassande med sallad och hade trevligt. När barnen skulle sova fick de lyssna på en saga på datorn. De valde "Bamse i trollskogen" sedan somnade de som fallna hjältar.
Jag Karin och Lasse satte oss i köket och pratade om allt å inget.

Nu har de som sagt åkt vidare och jag är själv hemma för Emil är i Borås. Det är skönt att få vara lite själv tycker jag. Men ikväll blir det fest på Lino men innan det blir det lite mat tillsammans med Per och Anders. Det ska bli riktigt trevligt.

Idag har jag varit inne i stan och köpt en skjorta. Men vilka problem man ska ha att hitta bra skjortor bara för att man är kort. Alla skjortor ser ut som klänningar på mig trost att det är storlek Small eller Exrta Small. Men Melka är ett bra märke men de ska ju sluta med sina skjortor...typiskt.


                                     

Tre härliga och söta syskonbarn



Så här trevligt hade vi när familjen Gson var på besök


                                     

Ett galet kort med tre galna barn

                                     

Vi hade roligt värre

Kram
/David som redan saknar familjen G så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

hahhah mjo de e bra o låna ryggsäckar av folk :P hahaha

mjo men handlade inte så jätte mkt i malmö men en del :P haha..

mest tjpcka huvtröjor o de tar ju plats pappa hade varit där nere o hämtat en väska o massa saker från mig dagen innan ajg shoppade.. så jag skulle få plats i en väska men sen gick de ju inte ändå :P ahaha



haha visst vet han.. skratt.. vet inte om han e inne här o läser längre haha.. men de e han nog.. den spötisen. .tycker om honom så mkt :D bara två dagar kvar nu :D lr typ en :P

2008-08-23 @ 18:39:02
Postat av: TucciT

oh ni verkar haft de trevligt ler.. så söta dina syskonbarn är :) hihi



hmm e emil i borås? hahaha.. vilken koll jag har :P ade jag ingen aning om fatiskt.. vad gör han där? :P Kram

2008-08-23 @ 18:41:58
Postat av: Karin

å vilka fina kort du tog .Underbara ungar ! e dom verkligen mina !!? Det va skönt att äntligen träffas igen, å nu dröjer de ju inte så värstan länge till nästa gång KRAM

2008-08-26 @ 21:13:30
Postat av: Linda

Underbaraste syskonbarnen kommer till mig i morgon! Tidigt. Redan kl.08!! Mamman ska jobba och pappan fiskar kräftor.

2008-08-29 @ 18:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0