Scre4m


I helgen har den efterlängtade filmen Scream 4 premiär. Med spänning har jag väntat och väntat. Samtidigt undrat hur ska jag kunna få se den när Emil inte gillar dessa sorters filmer. Gå själv är ju inte ett alternativ för mig.
Men det ordnade sig till slut i alla fall. Jag såg till att vi såg Scream 1-3 under helgen och tro det eller ej men Emil tog till sig dem och gick frivillgt med till bion och lämnade salongen helnöjd.



Jag rekomenderar den fjärde delen i denna kultserie.
Den håller hög klass och är betydligt mer spännande och innhåller mycket 2011 :)
Nytt årtionde, nya regler helt enkelt :)

Början minns man och överraskar...

Kram
/David som är så nöjd med bion så han vet knappt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0