Varm i hjärtat

Vill dela med mig av det här som låg innanför ytterdörren idag när jag kom hem. Kännde så väl igen stilen. Med de stora bokstäverna och blev varm i hjärtat.
Några tårar rann sakta ner över kinderna när det var färdigtläst.
Blev så glad.

HEJ DAVID & EMIL
JAG HAR TÄNKT SÅ MYCKET PÅ ER OCH VET INTE OM
JAG TACKADE FÖR ALL HJÄLP PÅ MITT KALAS.
NI DISKADE, PASSADE UPP OCH VAR UPPMÄRKSAMMA I
STÖRSTA ALLMÄNHET.
(KAKAN VAR GOD, DAVID TUSEN TACK)
JAG VAR SÅ STOLT ÖVER "MINA POJKAR", UNGA, RASKA
OCH SNYGGA. NU HAR JAG LITE "FIKABJUDNINGAR" KVAR, TEX GRANNAR
SOM KOMMIT MED BLOMSTERKVASTAR. DET ÄR JU ANGENÄMT ATT
BLI IHÅGKOMMEN. TYVÄRR ÄR BLOMSTREN FÖRGÄNGLIGA,
MEN DET FANNS JU ANNAT "GODIS" ATT AVNJUTA (SKÅL)
HYRESKONTRAKTET ANG. CALLE HAR KOMMIT SÅ JAG SKA TA ITU MED
MINA PAPPER FRÅN DEJ EMIL.

KRAM
FÅRN DEN GAMLA

Nu ska jag ringa min kära mormor och säga hur mycket jag tycker om henne.

Kram
/David som älskar sin mormor så mycket så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: åsa

Wow, vilket fint brev, förstår att du blir glad i hjärtat`=)Vad härligt att ha en sådan fin mormor som visar sin uppskattning på det rara sättet=)

2010-09-07 @ 17:13:19
URL: http://www.antonia73.blogspot.com
Postat av: Linda J

Söta mormor:-)

2010-09-07 @ 18:34:15
Postat av: TucciT

Söt mormornm hon ör för go :) Kram

2010-09-24 @ 08:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0