Modevisning

Känns skönt att det är löningshelg när vi valde att åka till Barkarby för lite shopping. Vi kom nämligen hem med flera kassar fyllda med smått och gott.

Här följer resultatet av min shoppingrunda...


Från J. Lindeberg
 
 


Från Bubbleroom.se Jack & Jones



Vårjacka från Zara
 

inte bara en massa kläder, lite underhållning också...Memento & En fråga om liv och död
  

Har så länge velat se Memento men det har inte blivit av. Hoppas så innerligt att Tv-thrillern en fråga om liv och död har kommit mig förbi, för annars har jag köpt den i omödan.

Det får bli allt för denna gång.

Kram
/David som har shoppat så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

vad kul me lite bilder :) Snygga kläder :) Kraaam

2010-03-27 @ 18:45:27
Postat av: Maccan

Ja du hittar alltid något att handla :-) Jackan och den från Jack & Jones så riktigt fina ut. Kram

2010-03-27 @ 22:08:35
URL: http://blogg.plantigo.se
Postat av: Sveriges elakaste kock

Snygga kläder. Själv gillar jag också J. Lindeberg. Har några skjortor, pikettröjor och sådär därifrån. De är mina favoriter.

2010-03-28 @ 10:23:29
URL: http://krubb.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jättefina kläder!! Blir så sugen på att börja använda mina vårkläder! Det känns som om alla går runt och bara väntar på våren!!! Du borde bli modell!

2010-03-30 @ 14:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0