När minnet tryter...

Har införskaffat mig ett extra minne så att man kommer ihåg allt man ska hina med, särskilt så här i juletider.
Hittade en trevlig griffeltavla på Granit med tillhörande vit penna. Så nu kan jag texta fint och skriva små trevliga och gulliga meddelande till den jag tycker om.

Men nåder den som rör och skriver något innan att fråga...hihi







Min fina adventsljusstake får vara med på ett hörn med! Imorgon tänder vi sista och tredje ljuset och påminner mig själv om att det är mindre än en vecka kvar till julafton. Och jag har två arbetsdagar kvar innan jag får lång ledigt. Så underbart!!



Kram
/Daviv som har så bra minne så han vet knappt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0