Fortsättning på skålhistorien

Besvikelsen och irritationen som låg som ett stort grått moln över mig igår när jag inte fick någon ny skål efter att den första jag köpte var trasig när jag kom hem har med ett enkelt POFF bara försvunnit.
 
Tänk vad butikspersonal kan bemöta en kund olika, det är nästa skrämmande. Åkte till Sickla efter jobbet och gick med lite bestämda men även nervösa steg mot butiken, tittade med långa sökande blickar efter mannen som hade nekat mig en ny skål...men han syntes inte till. Istället är där en trevlig ung tjej som utan protester eller frågor gav mig en ny skål. -Den måste varit dåligt inslagen, sade hon istället. Nu kan jag tänka mig att gå tillbaka och shoppa mer :)

Ikväll vill Emil gå och se filmen En Italiensk Familj På Gränsen Till Sammanbrott på bio. Den har hyllats av alla som sett den vi måste bara se den. Får se om vi hinner det idag eller om det bli en annan dag i veckan.


Kommentarer
Postat av: Carro

Bra david man ska aldrig ge upp ;) kram och tack för en bra dag ;)

2010-08-16 @ 17:27:20
Postat av: åsa

Va bra att du gick tillbaka med skålen och fick en ny!!!!

Kram

2010-08-16 @ 20:42:19
URL: http://www.antonia73.blogspot.com
Postat av: Linda J

Ja, den filmen är helt fantastiskt underbar:-)

2010-08-16 @ 20:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0