Ett lugn...

Sprider sig innom mig och en hel vecka har det hållit i sig. Tänk vad en veckas semester kan göra gott. Ja det är faktiskt så att när jag är på jobbet så finns det stor risk att det blir lite stressig emellanåt, man springer fram och tillbaka och det är flera saker som man ska hinna med. Men ända sedan jag kom hem från Kreta så har jag bara tagit det helt lugnt, jäktar inte och stressar inte upp mig för onödiga ting. Detta känns väldigt härligt i hela kroppne och jag hoppas erkligen att det håller i sig läääänge.

Nu är det snart dags för APT men ännu finns det lite fritid att göra vad man vill vill så därför sitter jag här nu. Undrar om det finns någon god tårta kvar ;) lalalala

Ha en fortsatt trevlig dag det ska jag.

Kram
/David som känner sig så lugn så han vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0