Tråkigt...

Fan...förlåt att jag svär...vad det här e tråkigt!

Söndagen har gått å jag har inte gjort ett dugg...eller jag har ju tittat på varuhuset men hur upphetsande är det på en skala. Ok det är fantastiskt bra men men...Jaja det får vål vara så ibland. Men nu vill jag att det händer något här hemma.
Ok vi tvättar men det är väl inget kul. Å en sak till, vi har inget varmvatten så jag kan inte ta en skön dusch. När det varma sköna vattnet kommer tillbaka det vet i katten. Säkert inte än på länge. Å jag som är sugen på våfflor med grädde & sylt men kan man svulla i sig det nu?

Kram
/David som vill ha så mycket våfflor så han vet knappt & varm vatten!!!!



Kommentarer
Postat av: Emil Adén

Ja ibland kan det var urtråkigt! Igår var en sådan dag då det inte hände någonting, men samtidigt så kom du ju inte på något att göra?



Helt utan förslag var du ju ändå inte! ;) Jag hoppas du blir mindre uttråkad idag och att du får fullt upp på jobbet!



Puss & Kram

2009-05-04 @ 08:31:28
URL: http://redlime.blogsome.com
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

tack så jätte mkt :) ler..

hehe mjode e rätt skoj o byta ibland ju :) ler..

nu e alla biljetter bokade o jag längtar som f*n.. hihi



kram



varöfr har ni inge varmvatten?

2009-05-05 @ 08:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0