Tjuvlyssnat

Måste bara få dela med mig av denna undebara lilla händelse!
Tagen från www.tjuvlyssnat.se


En mamma ~35 och hennes son ~5 står och väntar på bussen. Sonen hukar sig ned och tittar på en insekt som kryper på vägen.
Pojken (nyfiket): Vad är det här för ett litet djur? Det är en myra!
Mamman: Nej det är inte en myra. Den är mycket mindre än en myra.
Pojken ställer sig upp och trampar hårt på insekten och tittar sedan undrande på den.
Mamman (lugnt): Den dog nog när du trampade på den.
Pojken (utbrister i protest): Den sover!

Det far väl gulligt!?! Cool kille det där...

I övrigt i ag har jag jobbat och det är alltid lika trevligt att komma till jobbet. Att få vara på jobbet och höra hur bra vi är det värmer i hela kroppne. Att ens kollegor säger till en att vi är så bra det är skönt att höra.
Jag tränade efter jobbet så nu känner jag mig pigg, fräsch och mör i kroppen. Nu ska jag banne mig se till å träna stenhårt fram till sommaren ;)
Emil har lagat mat som vi snart ska avnjuta i väntan på att Euorovision song contest delfinal 1 går av stapeln i Moskva.
HEJA Marlena!!!

Kram
David som ser fram emot Malenas uppträdande ikväll så mycket så han vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0