Nöjd...har tränat.

Jag det gick...att ta sig dit!
Jag klarade det...helt ensam!
Jag är så nöjd...trots all svett!

Så kan man sammanfatta dages bedrift som bestod i att ta sig i kragen och skaffa ett medlemskap på Nautilus. Gymmet i sjöstaden. Väl där kännde man sig allt lite vilsen bland alla femtioelva maskiner så jag började med en rask promendad på bandet som efter en stund övergick i löpning men det orkade jag ju inte så länge så jag gick istället. Men ju mer man tränar ju mer orkar man säkert springa vid ett senare tillfälle. Tog mig ut på det vida havet av masiner av olika salg. Alla hade sin speciella muskelgrupp som den var specialbyggd för. Tog mig igenom ett antal och det känndes skönt.
Hur många som tittade på mig och undrade vad jag igentligen höll på med? Det vet jag inte. Säkert en hel drös eller ingen alls.

Är nu ganska nyduschad och pigg. Lite mör i kroppen men det hör väl till. Ska snart börja med maten. Någon form av köttförsgryta med ris blir det i alla fall. Men hur resultatet blir det vet man inte förrän det är klart att servera. Är rätt hungrig faktiskt.

Ha det gött därute!
Kram
/David som ska börja träna så mycket så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: TucciT

Vad duktig du är :D

2009-05-09 @ 06:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0