Lucia

Saankaa Luuuciiiaa...

Musiken strömmar men något luciatåg ser jag då inte :( Har i och för sig inte satt på tv:n än. Men det känns som att ett luciatåg ska komma tidigt på morgonen men då sover jag. Det får bli ett riktigt luciatåg imorgon på jobbet. Då ska barnen skråla både tipp tapp och rudolf med röda mulen...

Idag blir det nog ganska lugnt. Hade som förhoppning att få gå på julbord idag men icke sa nicke. Men det kommer väl fler tåg får man hoppas.
Är igång med tvättning och när hallonen har tinat ska jag göra mandelmassebollar. Spännade med nya recept.

Nu tänder Emil det tredje ljuset. Myspys denna luciamorgon!

Kram
/David som älskar levande ljus så mycket så jag vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0