Vad irriterar dig mest?

Idag har det varit en helt vanlig dag. Har inte hänt något speciellt alls när man tänker efter.

Igår träffade vi Marcus & Daniel inne i stan. Åt mongolisk buffe, vandrade genom stan tills vi tog tunnelbanan hem till oss. Där kollade vi lite smått ointresserat på Allsång, som i mina ögon har blivit väldigt dåligt. Satte på en kanna kaffe och började spela ett nyinskaffat spel, Lika Par Leka Bäst hette det. Jag och Emil var i samma lag vilket är själva vitsen när man spelar detta spelt. Går liksom ut på hur väl man känner varanadra. Gick lite knackigt i början men vi kom ifatt de andra och hann till och med gå ett extra halv varv innan de var i mål. Spelt var roligt och skapade många skratt men  ävem meningsskildaktigheter i lagen.

Vad irriterar dig mest?
1. Att din partner inte fäller ner toalätt locket 2. Att din partner alltid trycker mitt på tandkrämstuben 3. Att din partner inte orkar ha sex för att han/hon är trött

Det kan ni ju fundera på!!

Klockan blev mycket och vi skildes åt. Fixade iordning innan man gick och lade sig och det sista jag gjorde vara att stänga balkongdörren.

Ligger i sängen och sover som bäst när Wera helt utan anledning börjar skrika utanför dörren. Jobbiga katt tänker man då, gå och lägg dig du får inte komma in ändå. Men Emil orkar inte med det till slut utan kravlar sig upp och går ut till henne för att natta henne. Klockan är närmare halv fyra. Då till sin stora förvåning och förskräckelse ser hon att Irma är ute på balkongen, uppe på bordet ligger hon helt stillao ch stirrar in. Han öppnar fort och hon tar sig in, sätter sig på golvet, tilttar på Emil och ger ifrån sig ett lite kort läte (Vad det betydde vet vi inte men kanske var det ett Tack eller så var det typ hur kan du stänga dörren när jag är där ute) för att sedan gå till matskålen. Klart hon är hungrig stackarn. Han kommet in till mig som ligger och sover i godan ro utan någon vetskap om vad som händer. Berättar vad som hänt, jag blir förståss förvånad men engagerar mig inte mer i det utan sover vidare. Emil hinner inte ligga mer än någon minut innan han går ut igen och lägger sig i soffan tillsammans med sina så änglar. Så jag får hel sängen för mig själv resten av natten. Det var skönt, vad mycket plats jag fick.

Kram
/David som ska titta så mycket på balkongen så jag vet knappt innan jag tänger den nästa gång, så det inte finns någon katt där.

Kommentarer
Postat av: christoffer

tandkrämstuben såklart, fast i mitt fall är det att korken aldrig kommer på tuben, så tandkrämen torkar. Jag hatar det!

2009-08-06 @ 10:49:45
Postat av: carro

Snygg blogg ;D har du gjort designen själv?



Kram

2009-08-06 @ 11:42:31
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: TucciT

hehe de där spelet har ajg.. har dok aldrig fått chans o spela de då jagyp aldrig har nån partner när de e speldax.. skratt.. men men... blir v'l nån gång



aw lite sött av emil o gå ut o sova med sina sessor =) hihi.. men inte snällt av er att stänga ut lilla Irma.. ajabajja..



Nehe nu ska jag åka.. begravning :( VIll inte alls

2009-08-07 @ 11:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0