Man får se det från den ljusa sidan

Jaha jag hade kunnat sova lite längre..men det är bara att gilla läget helt enkelt. Jag börjar kl 09.00 och här sitter jag, klockan är 07.37, har typ ätit upp frukosten, behöver bara fixa håret och borsta gaddarna sen är jag fit for fight.

Men man får se det från den ljusa sidan...jag slippa stressa iväg till jobbet. Men det brukar jag ju sällan få göra i och för sig efter som jag varken försover mig eller är någon tidsopimist. Nu kan jag ta en till kopp kaffe och värma mig med.

Undrar egentligen vad det blir för väder idag...men det är nog bäst att ta med sig kortbyxor ifall det blir stekande hett.

kram
/David som har så mycket tid så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

om du börjar vid 9 och klockan var 9.37 så får du nog skynda dig till jobbet ;) tihihihi... Kramaa

2009-08-03 @ 07:59:45
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Hejsan.. japp ibland behöver man verkligen skriva av sig, igår ar det en sån dag..



mjo det är nog inte många som kan sätta sig in i situationen tyvärr, särskilt inte eftersom jag ärså pass "aktiv" fast att jag har ont och så..

klart at jag ska fortsätta leva, har itne funderat på nåtr annat.. men ibland undrar man bara vem som ville mig nåt så ont häri livet..



Kram

2009-08-03 @ 07:59:55
Postat av: TucciT'

jaså du hann ändra till 7.37 ;) din toker.. väntar spännande på uppdatering igen.. hehe.. e raslös o har inget o göra.. lr de har ajg nog.. måste diska, men har städat o diskat lite.. nu måste jag ner i tvätten..hörs kanske ikväll.. hej hej kram

2009-08-03 @ 16:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0