Imorgon vet vi...

Man börjar ju undra hur länge detta underbarat fina väder kommer att hålla i sig. Man skulle ju kunna önska att det varar länge till. För jag ser inte fram emot höstens alla ruskiga timmar med regn och blåst. Det är årets tråkigaste tid, även om hösten har sina ljuspunkter. Att tända ljus och krypa upp i soffan under en filt är ju mysigt. Förhoppningsvis kommer det finnas ytterligare en sak att se fram emot i höst. Det ligger nämligen till så att vi är ytterst nära att boka en solresa till Kreta i Oktober, tillsammans med mina föräldrar dessutom. Vore underbart om det kunde bli av och att vi får semester. Att jag får semester ska nog inte vara några problem men för Emil kan det vara lite svårare men det ska nog ordna sig. Jag har ju aldrig varit på en sol & bad sesa i vuxen ålder så det är ju på tiden. Sola och bada, dricka paraplydrikar och bara njuta det vore något det. Imorgon vet vi...om resan finns kvar så klart.

Idag har vi vadrat runt på söder med Stefan & Christoffer, kollat, pratat och ätit god lunch på därmedpasta. Sett ett avsitt på Varuhuset som fortfarande håller måttet. Blivit spelberoende på facebook så jag håller mig sysselsatt. Läser Sjöjungfrun som är spännade. Marinerat kyckling med olivolja, soya, flytande honung, cacao & chili, salt & peppar som kommer att serveras med ris och någon sås som jag inte vet vilken det blir än. Får väl se om det blir någon film ikäll eller vad som händer. Jag måste gå och lägga mig hyfsat tidigt då jag börjar tidigt imorgon.

Får bli allt för idag.
Kram
/David som vill resa till Kreta så mycket så han vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0