Dammtrasan håller låda

Tittar ut genom förnstret och ser bara en massa moln, moln som skymmer den underbara solen som kan värma så skönt. Som den har gjort denna veckan även om det inte har varit överdrivet varmt så har det varit lagom härligt. I bakgrunden hör man kommentarorerna från TVn som kommenterar maratonloppet. Att man orkar springa så långt det förstår jag inte. Blir ju trött och andfådd bara att titta på dem.

Funderar på hur man ska lägga upp dagen och resten av helgen. Tankarna är att vi ska gå på bio idag men har inte helt tagit beslut om vilken film vi ska se. Men det lutar åt den nya Harry Potter filmen. Får se hur det blir. Skulle även vilja åka in till stan för att hitta ett par nya jeans men vädret är trist så man vill bara sitta hemma för tillfället.

Dammtrasan skriker från köket att det är dags att damma. Den har hållt låda hela veckan men än har  inte jag...eller Emil tagit tag i den och gjort jobbet, men idag måste det göras. Mår illa av att se hur det er ut ibland. Är väl en liten last jag har att jag mår illa av är det är stökigt.

Nu börjar Emil göra sig klar...men för vad?? Undrar vad han har i görningen? Nu fick jag svaret, han satte sig i soffan vid datorn...

Ha det bäst där ute!
Kram
/David som ser så mycket moln så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

haha du är nog den som gett roligst svar ler.. :) Men vissa fel finns det.. skratt ;)

2009-08-23 @ 08:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0