Grattis Pappa

Idag är en lite speciell dag för min älskade far. Han fyller nämligen 65 år och blir alltså pensionär. Det brukar betyda att man slutar att jobba och bara njuter av ledigheten och gör sådant som man inte hinner med annars. Men om så blir fallet för min pappa ska jag låta vara osakt. Men känner jag honom rätt så kommer han nog att jobba ett tag till men i den takt och mån som han känner är rätt för honom.

Jag älskar min far otroligt mycket. Vet ingen som är så hjälpsam och generös som honom. Ställer upp i alla väder. Men ibland måste han nog tro att jag inte klarar någonting. Så som jag kan ringa till honom och fråga om allt. Men det är väldigt pratktiskt att ha en far som kan det mesta om praktiskt arbete.

Tack för att du finns!
Hoppas du får en underbar dag och att HV71 vinner i eftermiddag det skulle kännas så skönt! :)

Kram
/David som älskar sin pappa så mycket så han vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0