Godisbjörnar i muslin

God förmiddag!

Idag har varit en riktgt lugn och skön start på dagen, påskdagen som det är idag. Dagen började med bankningar golvet och kraftigt slag mot elementet...allt detta oväsen för att vi på nedervåningen ska vakna och komma upp för att göra mina föräldar sällskap till frukosten. Självklart vill vi äta frukost med dem. Diskade lite och gjorde snyggt på diskbänken, fixade iordning mig för att sedan sitta i solen på en köksstol och läsa "midvinterblod". Nu har jag förtärt en varm kopp java tillsammans med mamma...pratat minnen och om att bli äldre. I år hade min farfar varit 93 år och farmor 91 år om de hade varit med oss idag. Men de har det säkert bra är de är idag och en dag kommer vi att träffas igen...tänker på er.

Igår var vi samlade allihop...familjen Gabrielsson, Linda & Henrik kom och vi åt en utsökt lunch tillsammans. Jag fick en spännnade musliblandning som jag ska hem och testa. Är den bra ska jag beställa hem mer när den är slut. Det som är bra är att man får välja innehåll helt själv. En musli som innehåller chokladdrops & godisbjörnar :) bra musli va?!?!?!

Om en timme ska vi till mina kära morföräldrar och äta lunch. Äntligen ska jag få träffa dem igen. Som jag älskar så mycket. Snacka skit sen får vi se om vi hinner med ett parti kort ;)
Sedan bär det av hem till Stockholm med vår nyinköpta spegel...hoppas den passar.

Kram
/David som är så glad att han är hemma så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

Hej hej.. hur är det?



Har du nå bra tips på bra / fina låtar? :)

Kram

2009-04-13 @ 17:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0