En god idé

Finns det någon där ute i vida världen som är en trogen läsare av min fina blogg som jag inte käner till. Det skulle vara kul att veta. Om det är det skulle ni inte bara kunna göra ett avtryck då genom att skriva en kort kommentar. Varför ni läser just min blogg regelbundet?
Ja även ni andra för kommentera, varför ni läser och kanske om det finns något ni saknar.

Mer än så kommer jag inte på att skriva nu...fast igentligen skulle jag kunna skriva länge till då jag har väldigt tråkigt nu. Kanske man skulle ta å läsa i sin bok så man blir klar med den någon gång. Vill ju börja med en ny!

Min ide om att starta en blogg tillsammans med barnen på jobbet togs emot på ett possitivt sätt vilket var kul. Var lite oroliga att det skulle dissas totalt. Men jag fick beröm för att jag kommer med nya ideer. Vilket känns väldigt kul. Tanken med bloggen är att på ytterligare ett sätt kunna ge information. Som på detta sätt ges av barnen själva för det är deras ord som ska fylla bloggen. Vissa kan t.o.m kunna skriva själva. Det utvecklar språket, både muntligt och skriftligt. Man måste ju hänga med i tiden...bloggtrenden håller i sig.

Tack och hej!
/David som är så stålt över sin ide så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: Christopher Ahlstrand

Det låter ju som en riktigt rolig idé, har faktiskt tänkt att göra samma med mina gymnasieelever fast dock inte riktigt med samma syfte.



Jag tycker din blogg speglar så mycket den positiva anda man ofta själv önskar att man hade, så därför ser jag det både som en inspirationskälla och en koll på hur du har det i den kungliga huvudstaden.

2009-04-28 @ 06:36:24
Postat av: Mårten

jag läser - inte så regelbundet men ändå... jag finns här... men jag vet att IL läser om inte varje kväll så nästan...



vi tycker så mycket om er och e så glada för er skull

2009-05-05 @ 21:49:36
URL: http://www.mars11.net/corner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0