Lite av varje

Jaha är det slut på det härliga höstvädret nu? Det som så länge har varit så härligt och skönt. Nu har regnet kommit hit och hur länge det kommer att hålla i sig det är ju ingen som vet. Just nu hoppas jag bara att det kommer att bli bra väder på Torsdag jag och mina kollegor ska åka till Skansen tillsammans med våra barn och några föräldrar. Det ska i alla fall bli mysigt.

Ikväll är det äntligen premiär för Desperate Housewives igen. Det har jag väntat länge på och det ska bli intressant att se hur serien kommer vara när den utspelar sig fem å senare. Tyvärr krockar den med Maria Wern-Främmande fågel. Så det får helt enkelt bli så att man tittar på främmande fågel på datorn i efterhand.

Här hemma är allt som det ska förutom att köket inte är helt klart. Vi har ännu inte fått klart med skåpshandtagen. Får se om vi hinner med det innan helgen då Emils kompis Emma och hennes kille kommer hit.

Här kommer lite bilder från helgen då min mormor och systrar var här.




Tjejligan!
Linda tycker katten är super mysig. Klart hon får låna Irma när hon saknar Strindberg och Siri.
Mormor väntar på den själklara grädden, det måste man ha till äppelkaka.
Karin Blir väl förvånad över att vi ens frågar om vi vill ha grädde till. 


                                                                            
Linda
MMM äppelkaka. Ikväll kör vi äppelkaka metoden...




Karin och Ingrid
Det var gott med vin, men var är kortleken? undrar mormor
.                   
                       




Mormor
Det här ser smarrigt ut, bäst att ta en stor bit.



Ha det bäst där ute
/David som saknar mormor så mycket så jag vet knappt



Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Aw.. tack så mkt :) du e snygg du också haha..

tack känns bra o höra ler..

aaa ska bli super kul o ses.. aa vi får föröska hinna med o ta massa kort :D weeeiii

Kraaam

2008-10-01 @ 10:56:46
Postat av: TucciT

Vill också ha äppelkaka :P

2008-10-01 @ 10:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0