En lite annorlunda natt

Igår efter att filmen Mamma Mia hade slutat och eftertexten fortfarande rullar sitter jag med ett leende på läpparna och är bara så där härligt glad och på gott humor. Vi reser oss upp för att gå, då kommer Emil med den trevlliga ideen att vi kan väl gå ut ikväll på KLubb G. Nu vill man bara danska och sjunga efter denna filmen så ja det kan vi väl göra tycker jag.

Vi kör snabbt hem för att svida om...är ju bara så varm det var skit varmt i biosalongen. Väl hemma så är alla parkeringsplatserna slut men det finns en kvar så jag blir ju tvungen att fickparkera vilket jag inte gillar. Och det går inte så bra denna gången tyvärr...lyckas inte alls komma in rätt med bilen jag blir lite irriterad för utanför står Emil och ska dirigera. Jag skiter i det hela och kör vidare, det borde finnans en bättre plats. -Körde han ifrån dig? Var det en kille som sa till Emil då...hihi...det måste sett roligt ut. Nå jag hittar en plats lite längre upp på gatan där jag slapp fickparkera ;)

Uppe lägenheten skriver jag ett snabbt blogginlägg om filmupplevelsen...helt underbar!!. Sedan måste man ju klä om vilket går jäkligt fort, man är väl effektiv. Emil blandar en drink som smakar bra men lite stark så jag häller i lite mer apelsin jouice. Dricker och chattar lite och märker att gud vad full jag blev bara så där fort. Men jag kommer snabbt på att det beror på att vi inte har ätit någon riktig mat sedan lunch utan bara lite fika...jaja det blir nog bra och dricker en till drink ;)
Vi rusar till tunnelbanan och kommer en minut innan den ska gå.

Väl framme vid slussen och snart på Kubb G stöter vi på två av våra kära vänner. Vi berättar vart vi ska men de ska hem vilket var tirst. Sedan berättar vi att vi har varit och sett Mamma Mia vilket de också hade varit samma kväll. De hade fått samma upplevelse som oss och kännde att de också måste gå ut en sväng men det hade de redan hunnit med. Vi försöker övertala dom att komma med endå men de har inte råd och så vidare...vilket jag inte heller har igentligen men men det skiter jag i nu. Vi står länge och babblar och kommer fram till att vi kan väl gå på Particia på Söndag...det tycker jag och även Emil är en bra ide. Så vi går till Mc Donlads istället och äter var sin hamburgare och några strips sedan far vi tillbaka hem igen. Jag går ganska snabbt och lägger mig och somnar som en stock.

Nu sitter jag här och klockan är kvart över tio och undrar vad man ska göra idag. Jag vet flera saker som jag vill och borde. Klippa mig, gå till Gallerix och byra ramar...vi får se vart dagen tar vägen. Nu ska jag äta frukost.

Kram
/David vars natt blev så annorlunda så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: TucciT

haha låpter som en underbar kväll.. men jag fattade inte.. gick ni aldrig ut eller? :O gick ni bara till mcd? haha kram

2008-07-12 @ 11:59:05
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: David

Vi gick inte ut, vi följde med kompisarna till mc donalds sen åkte vi hem..hihi

2008-07-12 @ 12:25:37
Postat av: Jimpan (Friendly81)

Gud vilken härlig text. Jag blev jätteglad när jag läste den!

2008-07-12 @ 13:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0