Party Praty...

Godmorgon!

Då var det Söndag idag då...tänk vad tiden går fort när man har semester. Halva ledigheten har nu gått, inte för att den har varit tråkig utan tvärtom, jag har ju hunnit med så mycket så nu känns det skönt att det är lite lugnt igen. Igår var det den lugnaste dagen på länge men det vet man ju vad det beror på...hihi...det var ju fest i fredags. Riktig fest, fasen vad kul vi hade på Klubb G. Vi dansade, drack, skarattde och hade otroligt trevlig. Många trevliga människor var där som man träffade, pratade och dansade med. Hamnade visst på kort och och attnas så rädd och förvånad man kan se ut på ett kort...hihi...ser för skräckligt ut. Jaja man kan ju inte alltid vara en skönhet :) Så lördagen kan man ju förstå att den var lugn. Mådde väl inte jätte bra på morgonen men efter att ha fått spy en gång så mådde man rikigt bra sedan. Jag har alltid sagt att jag aldrig blir bakfull men måste nog erkänna att jag blev det efter denna partykväll. Men ändå inte jätte bakfull utan att man kunde vara uppe och fixa med lite allt möjligt. Ja ja kul hade vi i alla fall.

Idag blir det fest igen :) På en Söndag, ja jag vet det har väl aldrig tidigare hänt i Davids liv. Har ju aldrig varit den som har varit så mycket för fester och att dricka men ibland är det rikigt kul. Så ikväll är det Patricia som gäller, enda stället som har öppet en Söndag. Har inte varit där tidigare så det ska bli spännande. Är visst en båt om jag har fattat rätt. Behöver ju inte dricka så mycket då det lär väl gunga ändå...hihi ;) Förfesten bli hemma hos Johan, träffade hon första gången i fredags och han var super trevlig. Ska sjunga lite Sing Star förmodar jag. Och jag som verkligen hatar att sjunga inför folk. Beror på att jag är värdelös på det men men. När man är ute på klubb då gör man det med glädje för då är det ingen som hör ;)

Snart ska jag väl åka in till Hötorget en sväng om jag orkar. Måste byta två ramar som hade gått sönder under resan hem från jönköping. Ramar som jag ska ha till mina tre fina härliga vackra och söta syskonbarn :) Dom ska hängas på väggen så jag ser dom varje dag nu när man inte har lika lätt att träffa dom längre. De har blivit så stora nu och jag älskar dom så mycket!!!!

Kram
/David som ska parta loss så mycket ikväll så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

fan vad fuskigt.. jag vill okså hänga me djuh :).. här får man gå hemma o jobba.. :P 22 dagar :D Kram

2008-07-06 @ 11:08:54
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Hej David!



Haha visst var de en crazy dag.. vet inte vad de var med mig.. men int gjorde de vill jag lova dig..

haha aaa de där me bilen de fattar jag ie själv.. mamma tappade typ andan några sekunder där när hon såg mig göra det.. haha.. jag tror jag behöver semester.. e jag så trött på de nu s¨jag gör allt för o skada mig själv eller? jag blir rädd..

men de var skoj haha

du får skratta.. du skulle hört.. HAN A eller B :P igår, han bara mobbade mig han också. haha..

Så du får skratta.. jag e en klant ;)



Japp bara 22 dagar kvar.. fasdt jag tycker de kan vara typ en vecka ist'llet ;)



Kram

2008-07-06 @ 11:26:21
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: Anneli

Gu va kul det låter!

Jag vill också festa. Och inte vara "fångvaktare" varje dag när Johan jobbar... Han jobbar idag med, och han var tvungen att ha bilen. Så här sitter vi och glor vi tre.... Det böjrar kännas som ett fängelse här hemma. De är för tunga för att jag ska orka konka båda nerför alla trappor. Så vi sitter här och glor i lägenheten dag ut och dag in. Nej nu ska jag inte förstöra ditt festhumör.

Ha det så himla kul i kväll!!!!

Tusen kramar

2008-07-06 @ 11:30:23
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Haha de skulle du allt vilja veta ;)

2008-07-06 @ 12:52:09
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: Karin

Mm nice me party!

Jag å Lasse var på party igår,riktigt trevlig fest ute på landet ,kul!många goa skratt blev det)hihi

Hopppas du ffår kul ikväll BAMSE KRAMfrån Karin

2008-07-06 @ 17:16:42
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Jao de hopas jag me .) här e de sol o fint så vädret ska jag inte klaga på :)

okey trevligt me lite besök.. hihi.. fan..kom på en sak nu.. varför åkte inte jag me dom upp? är ju ledig tills fredag.. fan me.. de kom jag på nu.. suck..



Tack så mkt.. hihi ja hklippte bort dej ;)

Kram Tess

2008-07-07 @ 13:42:45
URL: http://tuccit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0