Hur ska jag kunna se nu? ;)

När jag skaffade glasögon för ett bra tag sedan så fick man köpa två till priset av en. Mycket bra tycker jag. Ni som känner mig vet at tjag har ett par oranga glasögon som jag använder nästan alltid. Tanken när jag valde dem var att jag skulle ha dem vid peciella tillfällen. Men nu har det blivit så att jag trivs bäst i dem och använder enbart dem. Igår glömde jag dem på jobbet så då blev jag tvungen att ta fram de andra som låg i en låda. När jag tittade mig i spegeln så tyckte jag att de var riktigt fina på och tänkte för mig själv att dessa ska jag börja ha ett tag nu.

Jag hade dem när jag tittade på tv, lade sedan ifrån mig dem på soffarmstödet. Då var olyckan snabbt framme. Emil kommer och sätter armbågen rakt på glasögonen så de blir helt tillknöcklade. det går nu inte att ha dem på sig.
Så idag blir det att åka till näsmaste specsavers för att se om det går att laga dem. Hoppas de e försäkrade.



Trasiga galsögon...hur ska jag kunna se bra nu?

/David som är i behov av glasögon så mycket så jag vet kanappt...men jag är inte blind utan dem som tur är

Kommentarer
Postat av: Tuccit - Sva på kommentar

Heej vännen...



ne prcis vad gör man int för dom små liksom :)

mjo i götet nu.. höres mer om de när jag kommer hem.. joda jag har de ok :P hahaha.. n da har de bra :)



Japp ses om några dagar bara :)



krams

2009-01-19 @ 13:14:57
Postat av: TucciT'

stackre då.. stackars glasögon hihi.. gick de o laga da? kram

2009-01-20 @ 23:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0