Måndagskväll

Värmeljusen är tända och lyser upp en nydammsugen lägenhet samtidigt som ugnen värms upp för att grilla pommes. Det är så långt som jag har kommit denna tidiga Måndagskväll. En måndagskväll som ska gå i lugnets tecken om jag får bestämma och det gör jag. Orkar inte med någa större bravader idag då jag känner mig lite trött. Fast igentligen är det lite konstigt att man är så här orkeslös så fort man kommer hem. Jag vill har energi till att göra en massa ting. Hur får man då denna energin? Jo jag vet nog egentligen...att börja träna är nog den bästa metoden fast det känns inte som min metod just för tillfället. Men jag ska, ska bara bestämma mig när.

Det var för övrigt helt underbart att vara hemma i helgen och träffa familjen igen. Massor av god mat, skratt och samtal. Kortspelsfest där jag skryter med att jag var helgens vinnare. Kalasades på semlor och såg förväntasnfulla ögon som öppnar paket. 

Åter igen fick man sig en skrattfest när flugan åter kom på tal. Ja den är så rolig så man gråter av skratt så fort man hör den i alla fall jag och mama. För er som missat den eller vi ha den igen klicka vidare på följande länk http://lilldavid.blogg.se/2010/july/ och skrolla ner till inlägget Dunk...sa det...

Kram
/David som är så hungrig så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tack!!! (förlåt för sent svar)



Aaa hon satt nog där i skrattade åt allt knäppt som hände den dagen.. o gör nog fortfarande.. hon har nog allt ett öga på oss alla :)



Haha aa vi får väl se när vi går i affärer me dom skorna sen om det piper eller inte.. hehehehe



Kram

2011-02-03 @ 16:04:54
Postat av: Anonym

2011-02-03 @ 16:06:47
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Aaa farvälen är verkligen viktiga o det kändes jätte skönt när det var över sen... men visst saknar man henne ännu, vill åka till kosta o hälsa på liksom.. men de går ju inte längre :(



aaa nu har de blviit fler inlägg så hoppas alla e nöjda nu ;) hehe o maaaaaassa bilder..



kraam

2011-02-03 @ 16:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0