Lite omtanke

Det här får bli ett litet snabbt inlägg då kaffet har värmt strupen och mackan mättat magen för stunden.

Ibland behöver man bara det där lilla extra för att piggas upp och le lite extra. Ett sånt tillfälle vill jag passa på att fånga upp idag när kollegorna kommer in på rasten efter lunchen. Det känns verkligen som att det är ett ypperligt tillfälle idag då det är fredag och helgen är snart här, handbollskillarna spelar en viktig match ikväll och då vi alla har gjort ett bra jobb i veckan. Visst har vi kämap lite extra och det ska man har kredd för. Eller jag vill i alla fall visa lite extra omtanka till dem som gör min dag lite roligare om dagarna. Så mitt bidrag denna fredag är en liten enkel Det-Här-Behöver-Vi-Sockerkaka.

Jag själv bli varm av att se kollegornas tacksamhet men framför allt får jag mitt lite senare på kvällen då jag ska samla energi tillsammans med familjen.

Kram
/David sombehöver sin familj så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

vad snällt av dig :) hihi själv tänkte jag ta o baka en god kladdkaka idag.. men får se vad jag orkar med... Kram

2011-01-28 @ 07:44:59
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-01-30 @ 21:53:19
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Aaa de e jätte skönt att ha hittat nåt man tycker e såå kul, haha innan jag slår dom lär nog ta ett tag.. har slagit Andreas nån gång iof ;) hahaha



haha de tycker jag absolut vi ska göra.. aa de e ju inte födelsedag eller jul eller nåt sånt på lääänge nu hehe.. illa ;)



varför har de vart en helvetes vecka da? de lät inte bra :(



Kraaaaaam

2011-02-03 @ 10:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0