Höstplaner

Semesterns allra sista dag är här och det känns lite vemodigt måste jag säga. Visst ska det bli kul och komma tillbaka till jobbet och träffa alla goingar igen och komma in i rutinerna men samtidigt är det oerhört skönt att bara få vara. Njuta av att inte göra ett endaste dugg eller göra allt man vill och ha tid med det. Samtidigt känns det som att årets semester har varit väligt lång på något sätt. Vår Cypernresa känns så avlägsen men ändå så nära. Pride är över och med den flera nya vänner. Vänner som vi redan har planerat in en massa roligt tillsammans med under hösten.

Framöver finns det mycket att se fram emot och det behövs verkligen nu när mörka dystra hösten är på intågande.
Ett och annat biobesök lär det bli. Bland annat Bridemaids och Jägarna 2 är redan inplanerade ganska snart. Den årliga kräftskivan med gamla galna högskolegänget är innom räckhåll. Fest med nya vänner, lyxmiddag och lite längre fram i November blir det kryssning och galen fest. Där emellen finns det säkert gott om utrymme för små resor till nära och kära, vilket är ett måste. 

Nej nu ska jag fortsätta fängslas av Mons Kallentoft!

kram
/David som ser fram emot höstens bravader så mycket så jag vet knappt 

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

hehe jo man glömmer o kommentera, men kul att du läser iaf.. ler..



hehe du får komma hit o kolla har jag ju sagt ;) vi väntar på er..



kram

2011-08-18 @ 15:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0