Växer så det knakar

Att mina blommor och gröna växter gror och trisv så bra är nog för att jag besöker dom regelbundet. Det är inte alltid som de får en slurk utan bara lite tillsyn.

Sedan har nog månaden Oktober någon magisk kraft i alla fall hos mina orkideer. De har börjat växa så det knakar. Tre av fen växter har det kommit nya knoppar på. Aven den som jag så länge har dömt ut har efter flera år äntligen börjat visa lite livsglädje igen.


    



    



Har även en liten vän, ja han har fått sätta livet till några gånger och resultatet har blivit att han har blivit lite kort. Han vakar över oss och ser oss varje dag. Är på ständigt glatt humör och har ögon som tindrar.



Det var vad jag hade att bjuda på idag. 

Kram
/David som älskar sina blommor så mycket så han vet knappt
   


Kommentarer
Postat av: Kicki

Tur att mina växter inte kan se det här, för då hade de flyttat in till dig direkt...... De får vara glada om de får en slurk vatten då och då...Ha det bra vännen/Kicki

2010-10-20 @ 18:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0