Efter hårt jobb kommer ledighet

God morgon alla kära läsare!

Då var det redan sista arbetsdagen denna veckan...i alla fall för mig som är ledig imorgon och det ska bli hur skönt som helst. Extra trevligt då Emil också är ledig och vi ska ha en lång helg tillsammans här hemma i stockholm. Han fyller nämligen år så glöm inte gratta honom på Lördag. 

Morgondagen fylls med ett besök i Uppsala. Vi har varit där en gång tidigare men då kännde vi att vi inte hann med allt så det får bli en tur till. Trevligt ska det bli!

Lördagen....berättar jag inte om lalalalal....

Annars är väl allt som det ska...

Den där förkylningen verkar aldrig släppa taget helt...
Det har varit två sena kvällar på raken med jobbet denna veckan så det känns extra skönt att få vara ledig en dag. Men det är alltid lika trevligt att vara på jobbet med härliga kollegor...även om jag saknar mina gamla!
Tiden rullar på så fort då man nästan blir yr. Ena dagen är det måndag sen är fredagen här igen. Så håller det på i veckor och snart är det jul. Det är helt enkelt skrämmande.
Oktober är en uppbokad månad har jag upptäckt.
Födelsedag, Mamma Mia och syskonbesök är några saker som förgyller hegerna framöver. Men kul är det. Men när ska man hinna åka "hem"? Ja det får väl bli någon gång i November!

För er oroliga som undrar hur det går med bilen kan jag berätta att den är äntligen hemma. Igår kväll kom den. Felet låg i någon bränslepump så nu ska den väl fungera som den ska hoppas jag. Tur att man har en ny bil så man slipper betala :)

Nu får det räcka för denna gång.

Måste slå in paket...gör någon lite nyfiken...med flit hahaha

Kram
/David som ser fram emot helgen så mycket så han vet knappt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0