Det ligger i...

Det ligger i luften...eller i kroppen kanske man borde säga i stället. Det passar i alla fall bättre i nu läget. Jag vet inte vad det är men det är något som ligger och gror innom mig. Som att jag håller på att bli sjuk...ta i trä...eller så. Men att det liksom inte bryter ut. Utan i stället går man här och känner sig lite illa men kan inte vara hemma för man är inte sjuk. Istället är det alla andra som blir sjuka och ligger hemma. Ja man får ju se det så att det är skönt att slippa vara sjuk...vilket jag inte är heller...och kunna få gå till jobbet varje dag.

Men ibland....

Nu börjar jag bli hungrig och Emil är typ inte ens på väg hem. Suck!

Kram
/DAvid som har en sån konstig känsla så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: Anonym

svalt du ihjäl eller...

Hoppas allt är bra och att du bara rymt från bloggen

tillfälligt!

2010-11-06 @ 19:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0