ZARA hittar inte sin jacka






För ett antal veckor sedan köpte jag en ny vårjacka i en av favoritbutikerna, nämligen ZARA. Var himla nöjd och hann använda den ett fåtal gånger...innan jag märkte att sömmarna började gå upp och det hängde små blåa trådar lite var stans på jackan. Då var jag inte så nöjd längre.

Jackan lämnades glatt in till butiken där de skeptiskt tog emot den för att skicka den till deras skräddare. Skulle få tillbaka den imon några dagar.

När några dagar hade gått och jag tog mig tid att åka in till stan, vilket inte sker allt för ofta, ja då hittar de inte jackan. Jag fick snopet gå därifrån utan jacka men med orden att de skulle höra av sig när de hittat den igen.

Några dagar gick men ingen hörde av sig...

Så idag när Emil väl hade vägarna förbi så slank han med bestämda steg in på ZARA för att kolla vad de igentligen håler på med. Det är ju lite krut i den mannen när det sånt här då det inte går rätt till. Inte heller nu visste de var jackan var och väl inne i butiken fick Emil springa upp och ner som en jojo tills han sa stop och berättade att det inte var hans uppgift att springa omkring och kolla med folket i butiken. Med en del sura miner och lite hårda ord så fick även han visa sig besegrad och gå därifrån utan min jacka. Men det som fick bägaren att rinna över var när det gällde att få pengara tillbaka. Jackan kostade 699 kronor och det är vad man vill ha tillbaka...men inte i MYNT. Då de inte hade några tjugolappar så fick det bli på detta sättet. Då menar Emil på att varför inte ge 700 kronor tillbaka, 1 krona kan man väl ge i kompensation. Men icke sa nicke det gick inte för sig. Snåla jävlar...ursäkta att jag svär...är de inte lite väl träliga. Så nu har jag 49 kronor i mynt som jag inte vet vad jag skall göra med...använder ju inte kontanter!

Så man undrar ju om det ska vara en av favoritbutikerna i fortsättningen...Emil tycker INTE det!

Men den stora frågan är VAR ÄR ZARAS JACKA?

Kram
/David som är så besviken på ZARA så han vet knappt

 


Kommentarer
Postat av: TucciT

SHITDE VAR VERKLIGEN DÅLIGT... hmm vad håller dom på med tro?? :O du hitar nog nån ny jacka :) Kraam

2010-05-19 @ 08:47:33
Postat av: TucciT - svar på kommentar

hehe aaa jag me.. o de är jag på väg o få.. som andreas sa till en av hans polare "hon ska leva som en prinsessa" haha o aaa de gör jag ju typ :) Det är helt underbart vill jag lova dig David.. jag e så ofantligt lycklig <3



Ja vi hade en super najs födelsedagsfika med våra föräldrar :) Har mamma skvallrat? ;)



Joda Röngen gick bra, vad jag vet nu iaf... får svar om en veccka



Kraaaam saknar er!!!

2010-05-19 @ 11:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0